Princess 282604 Ijsmaker Deluxe - Reviews

• Best Reviewed 2 keer mei 2023
  • Test panel 8.3 mei 2023

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 15 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Princess 282604 Ijsmaker Deluxe op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,3

marjong 13-05-2023

Heerlijk ijs zonder veel moeite

Ik heb de Princess Ice Cream Maker Deluxe mogen testen en ik moet zeggen dat ik erg onder de indruk ben! Samen met mijn kinderen hebben we verschillende smaken ijs gemaakt en ze vonden het geweldig.

Een van de handige functies van deze ijsmachine zijn de automatische programma's. Naast het feit dat ze gemakkelijk te gebruiken zijn, koelt het ijs na afloop automatisch gedurende maximaal een uur. Dit is perfect om het ijs op de juiste temperatuur te houden.

De ruime ijskom van 2 liter is ook een pluspunt, omdat we genoeg ijs konden maken om te delen. En je hoeft de ijskom van te voren niet in te vriezen, heel handig!

Het enige kleine nadeel is dat de machine vrij groot is, maar dat wordt gecompenseerd door het mooie, afgewerkte design. Kortom, de Princess Ice Cream Maker Deluxe is een geweldige aanvulling op onze keuken!

Pluspunten

• Ruime ijskom
  • Kom hoeft niet vooraf ingevroren te worden
  • Strak afgewerkt design

Minpunten

• Bij het eerste gebruik miste goede recepten
  • Vrij groot apparaat

m****@h********* 09-05-2023

Heerlijk ijs, prachtige machine!!

Ik vind de ijsmachine er erg mooi uitzien!! Hij is ook erg degelijk en stevig, hij kan tegen een stootje.
Er zit wel een beschrijving bij, maar in mijn ogen had dit iets uitgebreider gemogen of wat extra recepten erbij die je dan stap voor stap met deze machine uit kan voeren.
Nu zijn er gelukkig genoeg recepten online te vinden. Wat me daaraan wel opvalt is dat je best veel moet doen buiten de ijsmachine om. Wij hebben bijvoorbeeld cookiedough ijs en stroopwafel ijs gemaakt. Je moet dan nog van alles verhitten en mengen buiten de ijsmachine voordat het erin mag. Het is dus niet zo simpel als alles erin gooien en aanzetten. Het ijs is wel echt HEEEEERLIJK!!!!
Het is dus wel een werkje maar je krijgt er echt heel erg lekker ijs van, niet te vergelijken met wat je in de winkel koopt!! Hier gaat het tot op het laatste gesmolten druppeltje helemaal op!!!

Pluspunten

• Heerlijk ijs
  • Mooi stevig apparaat

Minpunten

• Veel werk naast het apparaat
  • Summiere beschrijving

MiriamWijermars 07-05-2023

Makkelijk en goed

Ik heb deze ijsmachine mogen testen.
Met een koemelkallergie is roomijs een no go. Met deze machine heb ik geprobeerd om alternatieven op roomijs te maken.
Met geitenmelk heb ik heerlijk vanille ijs gemaakt. Het recept kun je zo moeilijk maken als je wilt en dan kom je uit bij de machine en dat is het makkelijke gedeelte.
Je zet het apparaat neer, je vult de emmer (die je er makkelijk uit kunt halen) met je mengsel, de menger er in en dan zet je de emmer weer in de machine (er in laten zakken, klein stukje draaien en klaar). En dan zet je hem aan. Je kiest uit mengen, vriezen of mengen en vriezen en je draait met de draaiknop de gewenste tijd en met 45 minuten had ik heerlijk zacht roomijs. Ook als je het daarna in de vriezer doet blijft het lekker ijs en geen kristallen er in, Ik ben fan!

Pluspunten

• Makkelijk
  • Simpel
  • Goede kwaliteit

Oviël 06-05-2023

Hele fijne machine!

Ik mocht dit product uit testen en ik moet zeggen dat het me onwijs bevallen is. Wat een top product! De programma’s maken het heel makkelijk om ijs te maken en door dat deze machine krachtig kan koelen is het ijs super snel klaar!

Het is vooral moeilijk om goeie ijs recepten te vinden maar als je die eenmaal gevonden hebt, wil je niet anders meer! Hoe leuk is het om je eigen ijs te maken! Wat ik opmerkelijk vond was dat het ijs nadat je het zelf had na-gevroren, de structuur super goed blijft! Zeker geen grote ijskristallen!

De mengkom, mengarm en deksel zijn makkelijk schoon te maken. De machine is heel makkelijk in gebruik. De deksel heeft een klepje waardoor je ingrediënten kunt toevoegen terwijl de machine draait maar die vind ik zelf wel wat aan de kleine kant. Qua geluid vond ik het apparaat prima te doen. Je hoort hem wel maar ik vond het zeker niet storend. Al met al heel fijn product. Het enige probleem is nu dat ik elke avond ijs wil maken..

Pluspunten

• Makkelijk in gebruik
  • Krachtige koelfunctie
  • Je hoeft de kom niet voor te vriezen
  • Verschillende programma’s

Minpunten

• Kleine opening in deksel om ingr. Toe te voegen

Dalk 04-05-2023

Huis gemaakte ijsjes

Het apparaat zelf ziet er netjes uit. Erg overzichtelijk hoe alles werkt. Als je het zo ziet lijkt het alsof je er niks fout aan kan doen. Het apparaat is makkelijk schoon te maken, vindt ik als het ijs wat harder wordt en er harder gewerkt moet worden dat deze toch wel duidelijk aanwezig is met geluid.
Met de omvang moet je wel rekening houden of dat je veel aanrecht hebt waar deze op kwijt kan zonder dat deze in de weg staan of veel plek in je kast.
De instructies die erbij zitten zijn wel wat summier want deze geeft aan dat als je de ingrediënten er in doet het helemaal goed komt en je er zo je ijs uit haalt.
Hier moet je wel echt wat handigheid in krijgen en nog extra tips online opzoeken want ingrediënten er in en ijs eruit dat zit er niet in.
Als je hier je weg na een paar keer gebruiken in gevonden hebt is echt supersimpel en kan je het zelfs zo timen dat je ijs klaar is als je diner afgerond is.
Zelf vind ik het een erg prettig apparaat en is deze goed schoon te maken, het gebruik is verder zelfs zo makkelijk dat mijn dochter van 3 met minimale instructies me overal bij kan helpen.
Het vergt wat oefening maar voor wie graag in de keuken is is dit een hele mooie toevoeging op je arsenaal.

Pluspunten

• makkelijk te bedienen
  • makkelijk schoon te maken
  • grote ijs bak 2Liter

Minpunten

• Beperkte uitleg
  • Geluid

Biancavanb57 03-05-2023

Fijne machine

Ik vind de ijsmachine van Princess erg fijn in gebruik. Hij is erg makkelijk te bedienen met 3 verschillende, automatische programma's.
Van te voren hoef je de bak voor het ijs niet in te vriezen, wat veel tijd scheelt.
De ijs kom is goed voor 2 liter heerlijk ijs en genoeg om zelf erna nog in de vriezer te bewaren.
Ik vind hem wel vrij groot en zwaar, ook wat lawaaierig. Maar om ijs te maken werkt hij goed!

Pluspunten

• Snel klaar
  • Makkelijk te bedienen
  • Makkelijk schoonmaken

Minpunten

• Zwaar
  • Lawaaierig

s************@h********** 02-05-2023

Werkt erg goed!

Ik heb de ijsmachine mogen testen en hem nu al een aantal keren gebruikt.
De machine heeft een mooi design en is niet heel erg groot. Wel is hij zwaar.
Ik vind de machine erg makkelijk in gebruik. Ik kon hem gebruiken zonder de gebruiksaanwijzing te lezen, zo simpel.
De automatische programma's geven duidelijk aan wat je gaat doen. Tijd kan je zelf instellen.
We hebben meerdere recepten geprobeerd en het blijft wonderlijk hoe het vloeibare goedje binnen een uur in ijs veranderd.
Ik ben heel erg tevreden over de ijsmachine en ga hem nog heel erg vaak gebruiken.

Pluspunten

• Makkelijk schoonmaken
  • Makkelijk in gebruik

Minpunten

• Zwaar

Louise G 02-05-2023

IJSMAKER Princess

Deze mooie ijsmaker mogen testen.
Apparaat is bijzonder gebruiksvriendelijk! Heel simpel menu wat je zelfs zonder de gebruiksaanwijzing te lezen kan bedienen.
In de gebruiksaanwijzing staat een heel makkelijk basis recept waar je naar eigen smaak mee kan variëren.
Het apparaat maakt in 40 min een heerlijk zacht ijs.
Ingrediënten meng je vooral in een kom en die je daarna in het apparaat.
Na gebruik zijn de onderdelen makkelijk met een sopje te reinigen.
Het resultaat is na het bereiden direct te eten en smaakt m.I dan het best. Het kan ingevroren worden maar wordt dan erg hard en is minder van smaak.
De structuur is na bereiding iets korrelig. Dat valt me wat tegen. Een bolletje ijs bij de ijssalon is qua structuur net wat gladder.
Met yoghurt kan ook een heerlijk frozen yoghurt te maken. Dit is ook direct na het bereiden heerlijk te eten. Na invriezen is het net beton.
Samengevat, mooi en makkelijk apparaat, lekker product. Wel een kolossaal apparaat voor in je kast!

Pluspunten

• Zeer makkelijk in gebruik
  • Snel een goede hoeveelheid ijs

Minpunten

• Na invriezen minder lekker

b***********@g******** 30-04-2023

Top ijsmachine

Wij hebben sinds een testperiode van een week deze ijsmachine van Princess in gebruik en we zijn er al behoorlijk mee aan het experimenteren. Zo hebben we al Frozen Yoghurt gemaakt, slagroomijs en straciatella roomijs.
De machine is ontzettend simpel te gebruiken en alles wijst voor zich. In 30-45 min heb je al een behoorlijke hoeveelheid ijs op tafel staan.
Op de sticker aan de voorzijde van het apparaat staan eigenlijk al de bereidingstijden vermeld voor sorbet, roomijs en frozen yoghurt maar hier kan je zelf flexibel mee omgaan omdat tijden per recept verschillen.
Er zijn maar weinig ingrediënten nodig om een heerlijke bak ijs te maken en erg leuk is om tussentijds extra lekkers toe te voegen zoals chocolade of koekjes

Een minpuntje is dat het apparaat wat aan de grote kant is. Ook had het fijn geweest als er een receptenboekje bij had gezeten maar gelukkig kan je veel van het internet halen

Pluspunten

• Snelle bereiding
  • Bak hoeft niet van tevoren in vriezer

Minpunten

• Groot

Joël 30-04-2023

Mooie goede ijsmachine

Getest voor review.nl . De machine is logischerwijs een groot apparaat wat veel ruimte in de keuken in beslag neemt. Maar ja je kan hem overal waar een stopcontact is gebruiken. We hebben de machine uitvoerig getest. En het is een hele leuke activiteit om met de kinderen te doen. We hebben verschillende soorten ijs gemaakt. En sorbets en frozen yogurt. Het resultaat mag er zeker zijn. Je kan daarna het apparaat nog blijven koelen. En die vries functie doet het zeker goed. De machine spreekt voorzich. Je kan ijs maken. Koelen en alleen mixen. Als je net als wij fanatieke ijeters zijn dan is het zeker aan te raden. Het is een mooi apparaat om te zien. Erg makkelijk in gebruik en makkelijk schoon te maken.

• Gebruikersgemak
  • Leuk om te doen
  • Oneindig veel recepten

Minpunten

• Neemt veel ruimte in beslag
  • Prijzig

FvandenHeuvel 29-04-2023

Wachten voor je ijs is echt verleden tijd!

Deze ontzettend handige apparaat mocht ik testen voor Review. Heb inmiddels al meerder ijsmakers gehad maar deze is echt fantastisch. Het feit dat je niet van te voren het bakje moet invriezen is echt een game changer!!
Heb je een middagje vrij? leeft je uit! je kunt in een middag tot 4 verschillende ijs smaakjes maken. Maar heb je niet zoveel tijd en wil je alsnog een heerlijke toetje dienen? In 45 minuten (en afhankelijk van de ingrediënten zelfs nog minder) tijd heb je verrukkelijke ijs. Makkelijk in gebruik, zelfs mijn kleine meid vond leuk om de ingrediënten erin te zetten. Na dat het ijs klaar is kun je makkelijk een heerlijke toppings er doorheen mengen met een simpele druk op de knoop en vervolgens kun je automatisch de machine laten koelen, zo kun je gerust je avond eten afronden en genieten van een verrukkelijke toetje, programma houd het zelfs tot 1 lang uur koel!
Design is mooi, wel groot maar niet hinderlijk als je zo veel van ijs houdt zoals in dit huishoud :) Mooi design past prima naast onze mooie Princess dubbele airfryer, ook een must in je keuken!
Dus kortom, voor elke gelegenheid een verrukkelijk ijsje zonder te veel tijd en moeite? Dit is echt je geld waard!

Pluspunten

• Snel
  • Niet van te voren hoeven invriezen
  • 2 liter capaciteit!
  • Koelhoud functie

Minpunten

• Groot als je van een kleinere ruimte beschikt

Sammyh5 28-04-2023

Bevalt erg goed!

Super tevreden!

Wij hebben het apparaat mogen testen en zijn meteen aan de slag gegaan. Dit kon gelukkig ook, want de bak hoeft niet eerst ingevroren te worden. Je kan bij ontvangst dus meteen aan de slag. Het volgende voordeel is dat de machine beschikt over diverse automatische programma's. Je ijs kan dus geruisloos draaien, terwijl jij aan het koken bent. Je kan daarna meteen genieten van je zelf gemaakte toetje!

De machine maakt per keer ongeveer 2 liter ijs. Je kunt er dus meteen van genieten, en een deel invriezen om later van te genieten. Het design is erg mooi en maakt geen lawaai. Het enige minpuntje is dat het apparaat vrij groot is. Dit vergeet je gelukkig al snel als je in de zon zit met je zelfgemaakte ijs, heerlijk!

- De automatische programma's (bijvoorbeeld maximaal een uur koel na afloop van automatisch ijsprogramma)
- Gebruiksgemak (niet nodig om van tevoren de bak in te vriezen)
- Ruime ijskom (2 liter)
- Design

Pluspunten

• Heerlijk ijs
  • automatische programma's

Minpunten

• Groot apparaat

erikjan 28-04-2023

Prima ijsmachine

Sinds een aantal weken deze ijsmachine in gebruik en zeer tevreden over de machine. Hij is erg gebruiksvriendelijk door de gemakkelijke bediening en helder scherm. Wat misschien nog wel het beste bevalt is het zelfstandig invriezen, je hoeft gelukkig niet meer de kom van tevoren in de vriezer te hebben. Wanneer je bedenkt dat je graag ijs wil maken kan dit. Binnen 30 minuten is de kom compleet bevroren en kan het ijsmengsel al in de machine. Wel moet het na afloop nog even in de vriezer om goed hard te worden.

Door de grote kom kan je ook voor een grote groep hetzelfde ijs maken. Je kan hierdoor gemakkelijk 2 liter ijs ineens maken. Erg leuk met een grote familie.

De machine ziet er mooi uit en kan bij ons op het aanrecht blijven staan. Tijdens het maken van ijs kan hij in de buurt blijven omdat hij zeer stil is.

Kortom een aanrader!

Pluspunten

• Grote kom
  • Zeer stil

Minpunten

• Zwaar apparaat

ilonab80 25-04-2023

Super machine!

Sinds een aantal weken heb ik de Princess Ice Cream Maker Deluxe in gebruik.
In het verleden gebruikte ik ijsmachines waarbij je de kom waarin het ijs gedraaid word eerst minimaal 24 uur van tevoren in de vriezer moet zetten.
Sinds ik deze ijsmachine aan het testen ben, kom ik erachter dat het veel fijner en sneller is om ijs te maken met deze machine.
De mengkom is best groot, maar het is verstandig om niet verder dan tweederde ijsmengsel in de kom te doen.
Het is wel belangrijk om de machine een minuut of 10 van tevoren vast aan te zetten zodat de machine al wat afgekoeld is. Ook is het belangrijk de ingrediënten eerst goed te koelen in de koelkast.
De machine houdt je ijs ook na het maken nog een tijdje koud, dus mocht je even niet in de buurt van de machine zijn als het ijs klaar is, dan is dat geen probleem.
Na het maken zet ik het ijs meestal nog wel even in de vriezer, maar als het ijs lang in de vriezer heeft gestaan is het een goed idee om het een half uurtje voor consumptie uit de vriezer te halen en in de koelkast te zetten, anders is het ijs te hard om te scheppen.
De ijsmachine doet wat hij moet doen, hij is niet luidruchtig en het ijs is binnen 45 minuutjes klaar.
Ik ben er erg tevreden over en kan hem van harte aanbevelen. Voor mij voortaan een ijsmachine met ingebouwde vriezer!

jk 23-04-2023

Bevalt me erg goed

Ik heb deze ijsmachine nu een aantal weken in gebruik en ben er erg tevreden mee. Wanneer je het product voor het eerst ziet, is het meteen duidelijk dat het gaat om degelijk product van goede kwaliteit . Door het eenvoudige uiterlijk met slechts 4 instel-knoppen is het bovendien zeer gebruiksvriendelijk. Het ijs maken zelf gaat erg eenvoudig, en dankzij het ingebouwde vriessysteem kan je last-minute bedenken om ijs te maken, wat na een klein uurtje geserveerd kan worden en erg lekker is. Tijdens het draaien produceert het apparaat wel wat geluid, maar dit is niet hinderlijk. Wel had ik graag een wat uitgebreidere gebruiksaanwijzing gehad, die bijvoorbeeld een aantal basisrecepten zou geven en informatie over de voor-koelingstijd.

Pluspunten

• gebruiksgemak
  • ingebouwd vriessysteem
  • makkelijk schoon te maken

Minpunten

• slechts 1 recept in handleiding
  • voor-koeltijd onbekend